ātrais kredītsPagājušajā gadā, starp visiem licencētajiem ātro kredītu sniedzējiem, tikai 20% firmu sniedza iespēju pirmo aizdevumu formēt bez procentu maksas, bet nu jau vairāk nekā puse šo aizdevēju piedāvā šādu iespēju. Šī gada sākumā, populāra kļuvusi kreditoru tendence, kura pievilina ar frāzi ‘atdod mazāk nekā aizņēmies.

Eksperti domā, ka negatīvā procentu likme, proti, situācija, kad aizdevējs kādu konkrētu summu vēl piemaksā aizņēmējam, kļuvusi par aktuālāko klientu piesaistīšanas metodi. Pagājušā gada novembrī obligāta kļuva ātro kredītu nozares licencēšana, kas par aptuveni 25% samazinājusi ātro kredītu sniedzēju skaitu. ‘LĀKDA’ vadītājs, Dāvis Barons skaidro, ka pa pēdām ātro kredītu izsniegšanas nozares licencēšanai radusies cita problēma – auto kredītu tirgus, kurš darbojas nelegāli, sevī ietverot daudzus nelicencētus uzņēmumus, kuri bojā šīs nozares reputāciju.

Barons stāsta, ka šobrīd starp licencētajiem un nelicencētajiem ātro kredītu tirgus dalībniekiem valda nevienlīdzīga konkurence. Licencēšana tika ieviesta klientu tiesību un drošības aizsardzības nolūkā un uz doto momentu nav līdzekļu, kurus pielietot cīņā pret negodīgajiem komersantiem.

Uzņēmumu pārstāvji un nozares speciālisti uzskata, ka licencēšanas ieviešana ir pareizs solis pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai. Pēc D. Barona prognozēm, šajā gadā lielās kredītu firmas strādās pēc minimālo cenu politikas, turpretī mazie uzņēmumi – aizdos par 50% lielākas summas, nekā nozares tirgus līderi.

LAKDA biedri

Pēc firmas CreditOn sniegtās informācijas var izsecināt, ka ikviens aizņemties gribētājs tiek rūpīgi pārbaudīts un atteikumu skaits ir liels, jo kredīti nedrīkst tikt izsniegti pavirši. Firma rūpējas par to, lai tirgus reakcija uz piedāvāto pakalpojumu būtu pozitīva, kas ir sevišķi būtiski cīņā pret nelicencētajiem ātro kredītu sniedzējiem.

Ātro kredītu sniedzēju jaunākās metodes klientu piesaistē

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *